Monica's Blog

Just another WordPress.com site

Hello World

 

Sursa foto

Buna! Sunt Monica, in varsta de 15 ani, invat la Colegiul National „Roman-Voda” , din Roman, si sunt in clasa a 9.Ca pasiuni, pot spune ca imi plac foarte mult animalele de companie, in special cateii, si de aceea  mi-am luat si eu unul, bineinteles cu acordul parintilor Mi-am cumparat un chihuahua, originar din Mexic.Este o splendoare, inca si pe mine ma minuneaza cat de mic  este, dar desi este asa de mic, este si foarte rau.Sare la toti cainii mai mari ca el, si latra intruna. Este foarte energic, se joaca intruna, si nu sta nici un pic linistit,. Bineinteles ca am am si alte pasiuni cum ar fi sa acult muzica, sa joc tennis, volei, si ping-pong.

Lasă un răspuns

